Medialab: AI Innovatieworkshop

Woensdag 4 september 2024, van 16:00 tot 17:30 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: € 7,50

Altijd al een oplossing willen vinden voor een probleem waar jij of iemand die je kent mee worstelt? Tijdens deze twee workshops ga je aan de slag met AI om een innovatieve uitvinding te bedenken. Daarnaast leer je hoe je hiervoor een audiopromo maakt. Laat AI je inspireren om tot nieuwe ideeën te komen! Woensdag 4 en woensdag 11 september in de Bibliotheek het Eemhuis. Voor jongeren (15+) en volwassenen.

Wat ga je doen?

Woensdag 4 september
Tijdens de eerste workshop ga je samen met AI een oplossing bedenken voor een bestaand probleem.

Woensdag 11 september
Tijdens de tweede sessie werk je in de podcaststudio samen met AI om een reclamespot te maken voor de promotie van je idee.

Let op: Het gaat bij deze workshop niet om het fysiek maken van een product, maar slechts om het uitwerken van een idee.

Kaarten

Let op: Deze workshop wordt op twee dagen gegeven. Je meldt je zowel voor woensdag 4 september als voor woensdag 11 september aan. Beide dagen is de workshop van 16.00-17.30 uur.

Kaartje kopen

Meer van het Medialab