Blikopeners - Teuntjes cake. Door Cynthia ter Haar

Dinsdag 17 september 2024, van 10:30 tot 12:00 | de Bibliotheek Bunschoten

Kosten: Gratis (met koffie/thee en wat lekkers)

Op 5 december 2022 werd het idee voor Teuntjes Cake officieel geboren. Eigenlijk een beetje als grapje. De moeder van Cynthia ter Haar bakte al jaren de lekkerste cake, en toen bedacht Cynthia dat ze iets met dit fantastische recept moest gaan doen. De volgende dag startte ze een Instagram-kanaal, maakte een leuk filmpje en plaatste het online met een like- en deelactie. Een verhaal over hoe een jonge vrouw, met het recept van haar moeder, Spakenburg verovert met heerlijke cakes.

Vanaf de start ging alles razendsnel. De bestellingen stroomden binnen en Teuntjes Cake was geboren. Al snel begon ze met het creëren en bedenken van nieuwe smaken. Inmiddels is het echt een succes en bakt Cynthia nu heel wat af.

Ben je benieuwd naar haar hele verhaal, hoe dit verder is ontstaan en wat de toekomstige plannen zijn? Kom dan naar haar Blikopeners en proef natuurlijk ook de cake, gemaakt naar het recept van haar moeder.

Met lekkers

Na de lezing is er koffie of thee met wat lekkers gesponsord door Rotary Bunschoten-Spakenburg. Vanwege de aankopen vinden we het fijn als je jezelf van tevoren aanmeldt.

Over Blikopeners

Blikopeners is een reeks lezingen die maandelijks plaatsvindt in de Bibliotheek Baarn, Bunschoten en Leusden. De spreker komt uit de regio of er wordt over een lokaal thema of verhaal verteld.

Binnenkort in de Bibliotheek Bunschoten

Bekijk de agenda