Medialab: Samen Socratisch

Donderdag 31 oktober 2024, van 16:30 tot 18:30 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: gratis

Tijdens deze maandelijkse bijeenkomst duik je samen met anderen in een diepgaand gesprek over de digitale maatschappij. We gebruiken het filosofische format van een socratische dialoog. Hierbij leer je door te vragen en antwoorden beter grip te krijgen op je eigen standpunten en die van anderen. Het gesprek wordt geleid door een gespreksleider. Na de socratische dialoog sluiten we samen af met een gezellige borrel.

Thema

Een student filosofie zal het gesprek leiden en een introductie op het onderwerp geven, waarna we gezamenlijk dieper op het thema ingaan.

Deze bijeenkomst vindt elke maand plaats op de laatste donderdag van de maand. Bij elke bijeenkomst is er een ander onderwerp, altijd over de digitale maatschappij.

Binnenkort in de Bibliotheek het Eemhuis

Bekijk de agenda