Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Ontdek...

BabyBieb

Ontdek samen met je baby de magie van lezen tijdens de BabyBieb in de Bibliotheek! Geniet van een fijn voorleesmoment en krijg tips voor het voorlezen en spelen met je kleintje.

Alle data en locaties

Write Watchers

Write Watchers is voor mensen die een boek (willen) schrijven. In plaats van dit in eenzaamheid te doen, biedt Write Watchers schrijvers de mogelijkheid om elkaar maandelijks te ontmoeten en te helpen.

Bekijk meer

DigiCafé

Woensdag 25 september gaat het DigiCafé van start in de Bibliotheek het Eemhuis. Een gezellige plek waar je samen met andere deelnemers je digitale vaardigheden verbetert. Met elke week een ander onderwerp.

Naar het DigiCafé

Theorie Examen

Ben je bezig met het halen van je rijbewijs? Met je bibliotheekaccount kun je onbeperkt oefenen voor je theorie-examen. Succes!

Begin met leren >

Digitaal handiger worden

Heb je digitale vragen? Of wil je zelf oefenen om digitaal handiger te worden? In de bibliotheek helpen we je op weg met gratis spreekuren, workshops en cursussen. Kom langs of meld je aan:

Medialab

Ontdek de toekomst in de Bibliotheek het Eemhuis! In september organiseert het Medialab verschillende workshops en activiteiten. Ontdek meer over AI, 3D-printen, dataverzameling en de digitale maatschappij. Deze activiteiten zijn voor volwassenen.

In schoolvakanties organiseert het Medialab ook activiteiten voor kinderen en jongeren.

Bekijk meer >