DigiCafé - Plan je reis met Google maps, NS-app en 9292

Woensdag 2 oktober 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Kosten: gratis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over hoe je je reis kunt plannen met Google Maps, NS-app en 9292 . Woensdag 2 oktober van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

Tijdens het DigiCafé geven vrijwilligers je eerst informatie over het onderwerp van de week. Vervolgens ga je zelf aan de slag en wordt er geoefend in groepjes. Hierbij kun je elkaar helpen en ook de vrijwilligers staan voor je klaar.

Het wekelijkse DigiCafé is een gezellige plek waar je samen met andere deelnemers je digitale vaardigheden verbetert en steeds meer plezier krijgt in het gebruik van digitale apparaten als je mobiele telefoon en tablet of de computer.