DigiCafé

Resultaat 1 - 10 (van 12)

• wo 25 september 2024 DigiCafé - Marktplaats en Facebook Marktplaats Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over Marktplaats en Facebook Marktplaats. Woensdag 25 september van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

• wo 2 oktober 2024 DigiCafé - Plan je reis met Google maps, NS-app en 9292 Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over hoe je je reis kunt plannen met Google Maps, NS-app en 9292 . Woensdag 2 oktober van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

• wo 9 oktober 2024 DigiCafé - Foto’s; waar zijn mijn foto’s en hoe sla ik ze op? Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over foto’s; waar zijn je foto’s en hoe sla je ze op? Woensdag 9 oktober van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

• wo 16 oktober 2024 DigiCafé - Wachtwoorden; bewaren, onthouden, password manager Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over wachtwoorden; bewaren, onthouden, password manager . Woensdag 16 oktober van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

• wo 6 november 2024 DigiCafé - DigiD Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over DigiD. Woensdag 6 november van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

• wo 13 november 2024 DigiCafé - Microsoft 365 en OneDrive Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over Microsoft 365 en OneDrive. Woensdag 13 november van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

• wo 20 november 2024 DigiCafé - Instellingen mobiele telefoon Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over instellingen van je mobiele telefoon. Woensdag 20 november van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

• wo 27 november 2024 DigiCafé - Mailen: versturen, ontvangen, ordenen, bijlagen toevoegen Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over mailen; versturen, ontvangen, ordenen, bijlagen toevoegen. Woensdag 27 november van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

• wo 4 december 2024 DigiCafé - Digitale zorg Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Heb je enige ervaring met een mobiele telefoon, tablet of computer maar wil je graag meer leren? Kom dan naar het DigiCafé. In het DigiCafé krijg je duidelijke uitleg en ga je vervolgens samen met andere deelnemers aan de slag. Deze week leer je meer over digitale zorg. Woensdag 4 december van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek het Eemhuis. Gratis, wel aanmelden.

Paginanavigatie