Leesclub geschiedenis

Donderdag 10 oktober 2024, van 10:30 tot 12:00 | de Bibliotheek Leusden

Kosten: Gratis

Lees je graag over historische onderwerpen en lijkt het je leuk om hierover met andere mensen te praten? Tijdens deze bijeenkomst ontmoet je andere leesliefhebbers en kun je ontdekken of de leesclub geschiedenis iets voor jou is.

Ben je enthousiast geworden en wil je met de andere deelnemers een leesclub vormen? Dan gaan we direct aan de slag. We maken afspraken over hoe vaak de leesclub bij elkaar wil komen, dagdeel en data, welke boeken, enzovoort.

De meeste leesclubs lezen 6 of 7 boeken per jaar. Dat is ook het aantal keer dat de leesclub samenkomt. Elke leesclub bepaalt zelf waar en wanneer de groep bij elkaar komt: overdag of ’s avonds, wisselend bij iemand thuis of op een vaste plek, bijvoorbeeld in een bibliotheek, buurthuis of café.

Leesclubs van Senia

Samen over boeken praten is leuk én verrijkend. Je bekijkt een boek met andere ogen, duikt er dieper in en ontdekt nieuwe dingen. Bovendien ontmoet je leuke mensen. Senia brengt mensen samen in leesclubs door heel Nederland.

Informatie en aanmelden via liesbeth.ram@senia.nl. Toegang is gratis en iedereen is welkom.

Aanmelden per e-mail

Leeskoffers

Leesclubs kunnen gebruik maken van de leesclubservice van de Bibliotheek Eemland. Je leent dan een koffer met boeken voor jouw leesclub. We hebben veel beschikbare titels in onze webshop.

Bekijk meer over leesclubs

Binnenkort in de Bibliotheek Leusden