Derde prijs voor de Bibliotheek Eemland tijdens de Landelijke Innovatiedag Bibliotheken

Gepubliceerd op: 30 mei 2024 14:00

Gisteren won het Medialab van de Bibliotheek Eemland de derde prijs tijdens de Landelijke Innovatiedag Bibliotheken met het My First Smartphone Spel. Consulent digitale geletterdheid en digitaal burgerschap Poeka Boland nam de prijs in ontvangst.

We hebben dit spel ontworpen voor het My First Smartphone Festival van het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid en spin-offs daarvan in verschillende bibliotheken.
Tijdens het spel maken ouders en kinderen al spelende afspraken over het gebruik van smartphones, terwijl ze samen allerlei vragen beantwoorden.

Wie dit spel ook graag een keer wil uitproberen kan contact opnemen met het Medialab via medialab@bibliotheekeemland.nl.