Nieuw: één inlogsysteem

Gepubliceerd op: 13 mei 2024 10:55

Vanaf 11 juni kun je als lid van de Bibliotheek Eemland met jouw account inloggen bij álle bibliotheekdiensten. Je hebt dus nog maar één inlogaccount.

Met dit account kun je inloggen op Mijn menu (waar je bijvoorbeeld boeken kunt reserveren en verlengen). Met hetzelfde account log je ook in op de online bibliotheek waar je e-books en luisterboeken kunt lenen en op andere digitale diensten. Je hoeft na 11 juni alleen opnieuw in te loggen. Gebruik je pasnummer of gebruikersnaam en je wachtwoord zoals altijd. Mocht het inloggen toch niet lukken, dan kun je kiezen voor de optie 'Wachtwoord vergeten'. Wil je alvast meer weten? Ga dan naar Hulp bij inloggen.

E-mailadressen aan ons doorgeven

Je krijgt eind mei een mail over dit onderwerp. Weet je niet zeker of het juiste e-mailadres bij ons bekend is? Dat kun je controleren via Mijn menu.