Workshop Voorkom digitale oplichting

Dinsdag 26 november 2024, van 14:00 tot 16:00 | de Bibliotheek Baarn

Kosten: Gratis

Mensen worden steeds sneller slachtoffer van digitale oplichting, phishing en fraude (cybercrime). Gelukkig kun je, met de juiste kennis, digitale oplichting leren herkennen. Het internet biedt ontzettend veel mogelijkheden, en het is belangrijk dat je er vol vertrouwen gebruik van kunt maken. Na deze workshop ben je beter voorbereid en kun je met een gerust gevoel het internet op! Dinsdag 26 november van 14.00 tot 16.00 uur in de Bibliotheek Baarn. Gratis, wel aanmelden.

Tijdens de workshop wordt er niet alleen informatie gegeven, er is ook volop aandacht voor jouw ervaringen en vragen rondom cybercrime. Bij het bespreken van de ervaringen en vragen, leer je wat je kunt doen in zulke situaties.

Voor de workshop vragen we je om bij het aanmelden een eigen voorbeeld te geven van cybercrime (als je dat hebt).

Digitale workshops en cursussen in de Bibliotheek Baarn