Workshop Digitaal belastingaangifte doen

Donderdag 7 maart 2024, van 15:00 tot 16:30 | de Bibliotheek Bunschoten

Kosten: gratis

Heeft iemand anders tot nu toe je digitale belastingaangifte gedaan? Wil je dat eigenlijk zelf doen, maar lijkt dat ingewikkeld? Volg dan de gratis workshop Digitaal belastingaangifte doen. Onder begeleiding leer je in een oefenomgeving welke stappen je moet doorlopen om digitaal belastingaangifte te doen. Donderdag 7 maart van 15.00 tot 16.30 uur in de Bibliotheek Bunschoten.

Digitaal belastingaangifte doen heeft voordelen. Veel gegevens zijn al voor je ingevuld en deze hoef je alleen maar te controleren en aan te passen als dat nodig is. Je kunt tijdens het invullen gerust even een pauze nemen en later verder gaan.

Deze workshop is bedoeld voor particuliere aangiften, niet voor zelfstandigen of mensen met een eigen bedrijf.

Het is dus aantrekkelijk om over te gaan op het digitaal belastingaangifte doen. In deze workshop helpen we je de stap te zetten. Deelname is gratis. Meld je aan via onderstaande knop. Lukt dit niet, meld je dan aan via de balie of bel 033-4631914.

De workshop wordt georganiseerd in samenwerking met De Boei.

LET OP

In deze workshop gaat het niet om belastingadvies en je kunt niet ter plekke belastingaangifte doen. Wil je na de workshop hulp bij het doen van belastingaangifte of je belastingaangifte laten controleren, dan kun je hiervoor wel een afspraak maken.