Agenda leesclubs

Bekijk hier de komende activiteiten van de Bibliotheek Eemland voor leesclubs.

• wo 4 september 2024 Leesclub Duitse literatuur Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Vind je het leuk om Duitstalige boeken te lezen? Doe mee aan een leesclub Duitse literatuur! Naast het hebben van leesplezier, is het een goede manier om je Duits te oefenen of op te halen. Tijdens deze bijeenkomst ontmoet je andere leesliefhebbers en kun je ontdekken of de leesclub Duitse literatuur iets voor jou is.

• do 5 september 2024 Leesclub moderne literatuur Bekijk details

Van 10:30 tot 12:00 de Bibliotheek Hoogland

• za 7 september 2024 Muziekluisterclub Bekijk details

Van 10:30 tot 12:00 de Bibliotheek Baarn

Johann Sebastian Bach, Erik Satie, Louis Andriessen… Luister je graag naar muziek? En wil je je muziekkennis vergroten? Sluit je aan bij een luisterclub. Want met andere muziekliefhebbers naar muziek luisteren is niet alleen leuk, je gaat ook met andere oren luisteren.

• ma 9 september 2024 Leesclub moderne literatuur voor 40-minners Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 de Bibliotheek het Eemhuis

Lees je graag moderne literatuur en lijkt het je leuk om hierover met andere mensen te praten? Tijdens deze bijeenkomst ontmoet je andere leesliefhebbers en kun je ontdekken of de leesclub moderne literatuur iets voor jou is. Speciaal voor lezers jonger dan 40 jaar.

• do 12 september 2024 Leesclub moderne literatuur Bekijk details

• wo 9 oktober 2024 Leesclub geschiedenis Bekijk details

Van 10:30 tot 12:00 de Bibliotheek Baarn

Lees je graag over historische onderwerpen en lijkt het je leuk om hierover met andere mensen te praten? Tijdens deze bijeenkomst ontmoet je andere leesliefhebbers en kun je ontdekken of de leesclub geschiedenis iets voor jou is.

• do 10 oktober 2024 Leesclub geschiedenis Bekijk details

Van 10:30 tot 12:00 de Bibliotheek Leusden