Agenda de Bibliotheek Vathorst

In de Bibliotheek Vathorst worden lezingen, voorleesfeestjes en (jeugd)activiteiten georganiseerd.

Resultaat 11 - 18 (van 18)

• za 17 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Zoek Bekijk details

Van 11:30 tot 12:30 | de Bibliotheek Vathorst

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op zoek met het boek '‘Een huis voor Harry’' van Leo Timmers, een verhaal over op avontuur gaan en de weg kwijt zijn. Zaterdag 17 augustus in de Bibliotheek Vathorst.

• di 20 aug BabyBieb - Voorlezen aan de allerkleinsten Bekijk details

Van 10:00 tot 10:30 | de Bibliotheek Vathorst

Met je baby op schoot een boekje ontdekken en lezen is ontzettend leerzaam. Daarom organiseren we ook voor de allerkleinsten een heerlijk voorleesmoment in de bibliotheek! De baby's genieten tijdens de BabyBieb van een fijn momentje met papa, mama, opa of oma, en de ouders/verzorgers krijgen tips en inspiratie over voorlezen aan en spelen met de baby. Op dinsdag 20 aug om 10.00 uur in de Bibliotheek Vathorst.

• di 20 aug BabyBieb - Voorlezen aan de allerkleinsten Bekijk details

Van 11:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Vathorst

Met je baby op schoot een boekje ontdekken en lezen is ontzettend leerzaam. Daarom organiseren we ook voor de allerkleinsten een heerlijk voorleesmoment in de bibliotheek! De baby's genieten tijdens de BabyBieb van een fijn momentje met papa, mama, opa of oma, en de ouders/verzorgers krijgen tips en inspiratie over voorlezen aan en spelen met de baby. Op dinsdag 20 aug om 11.00 uur in de Bibliotheek Vathorst.

• do 22 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Zoek Bekijk details

Van 11:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Vathorst

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op zoek met het boek '‘Een huis voor Harry’' van Leo Timmers, een verhaal over op avontuur gaan en de weg kwijt zijn. Donderdag 22 augustus in de Bibliotheek Vathorst.

• za 24 aug Zomerpret Voorleesfeestje - Op Zoek Bekijk details

Van 11:30 tot 12:30 | de Bibliotheek Vathorst

De hele zomervakantie maken we van voorlezen een echt feestje in de Bibliotheek! Ga bijvoorbeeld mee op zoek met het boek '‘Een huis voor Harry’' van Leo Timmers, een verhaal over op avontuur gaan en de weg kwijt zijn. Zaterdag 24 augustus in de Bibliotheek Vathorst.

• di 10 sep Minibiebs in Amersfoort Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 | de Bibliotheek het Eemhuis

Heb jij een minibieb of wil je er mee beginnen? Kom dan naar de bijeenkomst over minibiebs in Amersfoort! De Bibliotheek Eemland draagt iedereen die lezen promoot een warm hart toe. We denken dat we elkaar kunnen versterken en helpen.

• wo 25 sep StartersCafé Vathorst Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Vathorst

Het StartersCafé is een laagdrempelige netwerkbijeenkomst voor (startende) ondernemers, nu oók in Vathorst. Joyce Hardeman en Marian Connotte van de StartersHUB.nl en de Bibliotheek Vathorst nodigen startende ondernemers en eenieder die overweegt om voor zichzelf te beginnen uit. Wij ontmoeten jou graag! Drink samen met andere (startende en meer ervaren) ondernemers een bakkie koffie of thee.

• wo 27 nov StartersCafé Vathorst Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Vathorst