Voorlezen in de Struintuin

Woensdag 26 juni 2024, van 09:30 tot 11:30 | Struintuin - De Groene Belevenis

Kosten: €2,50

Het is Modderdag in de Struintuin! Tijdens de peuterochtend kunnen kinderen van 0 tot 4 jaar spelen in het groen. Naast een ontdekkingstocht door de tuin of het koken in de modderkeuken kunnen kinderen natuurbelevenissen opdoen bij een aantal activiteiten. Ook leest de Bibliotheek Leusden deze ochtend voor uit 'Plons' van Martin Waddel.

Tijdens deze speelochtend staan alle modderige uitdagingen en het spel met water en zand centraal. Daarnaast leest een medewerker van de Bibliotheek Leusden voor.

Goed om te weten:

• Kom bij voorkeur op de fiets
  • Aanmelden bij de kassa is eventueel ook mogelijk
  • Honden worden in de Struintuin niet toegelaten (met uitzondering van hulphonden)
  • Vies worden in de Struintuin is heel gewoon. Neem daarom een extra kledingsetje mee.

Op de website van de Groene Belevenis kan je een kaartje kopen voor deze activiteit.

Kaartje kopen

In samenwerking met