Leesclub moderne literatuur

Zaterdag 17 augustus 2024, van 10:30 tot 11:30 | Bibliotheek Leusden

Kosten: Gratis

Lees je graag moderne literatuur en lijkt het je leuk om hierover met andere mensen te praten? Op zaterdag 17 augustus om 10.30 uur vindt in samenwerking met Senia een informatiebijeenkomst plaats over een leesclub Moderne literatuur in de Bibliotheek Leusden.

Wat gaan we doen?

Tijdens deze bijeenkomst ontmoet je andere leesliefhebbers en kun je ontdekken of de leesclub moderne literatuur iets voor jou is. Ben je enthousiast geworden en wil je met de andere deelnemers een leesclub vormen, dan gaan we direct aan de slag.

We gaan afspraken maken over hoe vaak de leesclub bij elkaar wil komen, dagdeel en data, welke boeken gaan we bespreken, etc. Wil je meer informatie of je aanmelden, stuur dan een mailtje naar liesbeth.ram@senia.nl. De toegang is gratis en iedereen id welkom.

Leesclubs van Senia

Senia brengt mensen samen in leesclubs door heel Nederland. Er zijn o.a. leesclubs literatuur, biografieën, filosofie, (kunst)geschiedenis. Leidraad voor de leesclubs zijn keuzelijsten die zijn opgesteld door deskundigen. Daaruit worden 6 à 7 boeken per jaar gelezen en besproken aan de hand van leeswijzers met discussiepunten die het gesprek structuur geven. Elke leesclub bepaalt zelf waar en wanneer de groep bij elkaar komt: overdag of ’s avonds, wisselend bij iemand thuis of op een vaste plek. Meer informatie over de leesclubs van Senia is te vinden op www.senia.nl