Vacature: Opruimmedewerker

Voor de Bibliotheek Hoogland zijn wij per 10 juni op zoek naar een opruimmedewerker voor 3 uur per week. De werktijden zijn: maandag van 16.00 tot 17.30 uur en zaterdag van 11.00 tot 12.30 uur (dagen en tijden zijn bespreekbaar).

Denk je aan de Bibliotheek, dan denk je aan boeken. Maar loop tegenwoordig eens een vestiging van de Bibliotheek Eemland binnen en je zult zeker verrast zijn. Niet alleen over de grote variëteit aan bezoekers, want we zijn er letterlijk voor iedereen, maar ook over de verschillende soorten activiteiten die worden georganiseerd. Van het DigiTaalhuis waar mensen taal en digitale vaardigheden kunnen oefenen tot aan projecten die we met scholen oppakken. Van een inspirerende lezing van een bekende schrijver tot een workshop over de razendsnelle ontwikkeling van AI.

De Bibliotheek is een plek waar je elkaar kunt ontmoeten, waar je wordt geïnspireerd en waar volop ruimte is voor ontwikkeling. Een organisatie waar enthousiaste collega’s werken die vol goede ideeën zitten. Waar hard wordt gewerkt, maar ook ruimte is voor een gezellige kop koffie. Dat maakt werken bij de Bibliotheek Eemland zo leuk!

En… we hebben natuurlijk ook een grote collectie boeken voor wie even lekker weg wil dromen in een andere wereld of juist nieuwe dingen wil leren. Ontspannen, ontmoeten, ontwikkelen en ontdekken: daar gaat het om in de Bibliotheek!

Werkzaamheden

• Je ruimt alle ingeleverde materialen op
  • Je zorgt ervoor dat de collectie aantrekkelijk en netjes wordt gepresenteerd
  • Bij vragen van klanten weet je deze door te verwijzen naar de juiste collega

We zoeken een collega die:

• Een proactieve houding heeft
  • Nauwkeurig werkt en communicatief vaardig is
  • Minimaal 15 jaar is
  • Een hands-on mentaliteit heeft

Meer informatie en solliciteren

Heb je vragen? Neem dan contact op met Indra Waardenburg via telefoonnummer: 033-4631914. Herken je jezelf in het profiel? Reageer dan door je motivatiebrief en cv naar i.waardenburg@bibliotheekeemland.nl te mailen.